CRM NƏDİR?

CRM – Müştəri Əlaqələri İdarəetmə, şirkətlərin müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrini idarə etmək və inkişaf etdirmək üçün istifadə etdikləri strategiya və texnoloji vasitələrdir. CRM, müştərilərlə güclü əlaqələr qurmaq və işdə səmərəliliyi artırmaq üçün məlumatların və hərəkətlərin birləşməsidir. “Customer Relationship Management” sözlərinin baş hərflərindən ibarətdir.

CRM PROQRAMI NƏDİR?

CRM proqramı, mövcud və potensial müştəriləri tanımaq, ehtiyaclarını və gözləntilərini bilmək, uyğun olaraq məhsulları inkişaf etdirmək və lazımi anda müştəriyə təqdim etmək üçün lazımi infrastrukturu hazırlayan bir sistemdir.

Müştərilərinizin kim olduğunu, nə istədiklərini, davam edən qarşılıqlı əlaqənizi və gələcəkdə müştəri ehtiyaclarını necə sürətləndirəcəyini bilmək CRM-in əsas vəzifəsidir. Bundan əlavə, müştəri “hərəkətinin” hər mərhələsində məlumat və müştəri təcrübəsi təmin etməklə müştərilərlə güclü, məhsuldar və sadiq münasibətləri inkişaf etdirməkdir.

Yaxşı bir CRM proqramı;

Güclü texniki infrastruktur ilə yanaşı marketinq, satış, müştəri və xidmət idarəetmə sistemlərindən ibarətdir.

CRM, ümumiyyətlə, Müştəri İdarəetmə, Təklif İdarəetmə, Sifariş İdarəetmə, Müqavilə İdarəetmə, İnsan Resursları İdarəetmə və s. Proqram təminatını ehtiva etsə də, əslində bütöv bir strategiyadır.

CRM proqramları NƏDİR?

Standart bir CRM tətbiqi, ilk satış əlaqəsindən tutmuş satış xidmətlərinə qədər bütün satış proseslərini asanlıqla izləmək üçün bir çox xüsusiyyətləri özündə cəmləşdirir.

Menecerlər satış təşkilini idarə etmək, satış fəaliyyətini ölçmək və iş proseslərini yaxşılaşdırmaq üçün CRM sistemlərindən istifadə edirlər. Sahə komandası ondan kotirovka və sifariş hazırlamaq, mövcud sifarişləri izləmək, bütün məlumatları qeyd etmək və lazım olduqda bu məlumatları əldə etmək üçün istifadə edir.

Excel sənədlərindəki, e-poçtlarındakı və ya əl ilə yazılmış qeydlərdə müştəri məlumatlarının əvəzinə bütün məlumatlar CRM proqramında qeyd olunur, bütün məlumatların vahid mərkəzdə toplanmasına imkan verir. İşçilər ehtiyac olduqda bütün məlumatları asanlıqla əldə edə bilirlər.

CRM sistemindən istifadə edən bir şirkətin müştəri ofisə telefonla zəng etdikdə, telefona cavab verən şirkət işçisi, müştərini tanımadığı halda asanlıqla müştəri məlumatlarına daxil ola və xidmət göstərə bilər. Müştəri ilə danışığı CRM vasitəsi ilə qeyd edir və müştərinin istənilən tələb və ya şikayətini dərhal müvafiq şöbəyə göndərə bilər.

  • Şirkət bazasını CRM proqramı ilə yaradırsınız
  • Müştərilərinizi bir nöqtədən idarə edirsiniz
  • Onlayn CRM ilə sahə komandalarını daha yaxşı idarə edirsiniz
  • Satış prosesinizi sürətləndirirsiniz
  • Satışlarınızı CRM sistemi ilə artırırsınız
  • Məlumatlarınız daha  etibarlı şəkildə saxlanılır
  • İş prosesləri mobil CRM ilə daha rahat sürətli və çevik şəkildə idarə edirsiniz
  • CRM inteqrasiya xüsusiyyəti ilə işinizi daha da asanlaşdırırsınız

CRM nədir və məqsədi?

CRM-in əsas məqsədi müştəri münasibətlərini inkişaf etdirmək, müştəri istək və şikayətlərinə diqqətlə yanaşmaq, müştəri davranışında meylləri müəyyənləşdirərək uğur qazanmaqdır.

CRM sistemləri əslində şirkətlərin cari və potensial müştəriləri ilə tanınmasına və ünsiyyətinə töhfə verən məlumat toplama vasitələridir. Müştəri münasibətlərini effektiv şəkildə idarə edə bilən müəssisələr yeni müştərilər əldə edərkən mövcud müştərilərini sadiq müştərilərə çevirə bilər. Müştəri loyallığına nail olmaq satışların artmasına və beləliklə gəlirin artmağına səbəb olur.

CRM proqramları sayəsində məlumatların toplanması prosesini avtomatlaşdıran şirkətlər çox vaxt və iş yükünə qənaət edir. Satış, marketinq, müştəri xidməti kimi müxtəlif şöbələrdə işçilərin əldə etdikləri məlumatlar vahid mərkəzdə toplanır. Beləliklə, korporativ yaddaş yaradılır və CRM sayəsində məhsuldarlıq artır.

CRM (Müştəri Əlaqələri İdarəetmə) məqsədi nədir?

  • Müştəri münasibətlərini sağlam şəkildə idarə etmək
  • Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün
  • Yeni müştərilər qazanmaq
  • Mövcud müştərilərin saxlanması
  • Müştəri sədaqətinin qurulması
  • Daxili komanda işinin gücləndirilməsi və iş səmərəliliyinin artırılması
  • Marketinq fəaliyyətinin təşkili
  • Müştərilərin və perspektivlərin seqmentlərə ayrılması
  • Müştəri qrupları üçün gəlirlilik modellərinin yaradılması
  • Müştəri məlumatları üçün məlumat bazası yaratmaq və məlumatları dərhal yeniləmək
  • Hər müştəriyə fərdi yanaşma
  • Satış fəaliyyətini planlaşdırma və idarəetmə
  • Satış prosesində imkanların izlənməsi və istiqamətləndirilməsini planlaşdırmaq üçün təsirli bir mexanizm yaratmaq
  • Təklif hazırlamaq və onun izlənilməsini asanlaşdırmaq
  • Hər bir müştəriyə özəl, xüsusi təkliflər təqdim etmək
  • Satış komandasının  səmərəliliyini artırmaq
  • İş və müştəri arasındakı əlaqə nöqtələrinə nəzarət etmək
  • Məlumatların mütəmadi daxil edilməsi
  • Avtomatik məlumat girişi ilə iş proseslərini sürətləndirilməsi
  • Potensial problemlərə dərhal məşğul olmaq imkanı
  • Müştərilərin istək və şikayətlərinə tez cavab vermək üçün güclü bir mexanizm yaratmaq
  • Ətraflı hesabat sistemi ilə istifadəçilərin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi
  • Səmərəliliyi və gəlirliliyi artırmaq

CRM PROQRAMları NİYƏ Vacibdir?

Marketinq fəaliyyətlərini inkişaf etdirmək və satışlarını artırmaq istəyən şirkətlər üçün CRM proqramı vacibdir.

CRM müştəri mərkəzli yanaşma tətbiq edir

CRM sistemləri müştəri mərkəzli bir strategiya qəbul edir. Gartner-ə görə dəyərli müştəri təcrübəsi CRM-in ayrılmaz hissəsidir. Müştəri təcrübəsi; Zamanla, markanın dəyərlərini müştərinin zehnində formalaşdıran bir model yaradır.

Məlumatları bir mərkəzdən idarə edirsiniz

CRM proqramı; satış, marketinq və müştəri xidməti məlumatlarını vahid mərkəzdə toplayır. Bu sayədə şirkət işçiləri, verilənlər bazasındakı bütün məlumatlara internet olduğu hər yerdən daxil ola bilərlər.

İş proseslərini sürətləndirir

Satış, marketinq, müştəri xidmətləri, planlaşdırma, büdcə və s. CRM həlli ilə, həm daxili, həm də bir-biri ilə inteqrasiya olunmuş avtomatlaşdırılmış  biznes proseslərini təmiirn e

CRM proqramları NƏDİR?

CRM hər bir müştəri haqqında bütün məlumatları (müştəri məlumatları, işçilərlə görüşlər, təkliflər, sifarişlər, satın alınan məhsullar, xidmət tələbləri və s.) Toplayır, əlaqələndirir və təhlil edir. Tətbiq şirkət işçilərinə bu məlumatları əldə etməyə və hər nöqtəni başa düşməyə imkan verən bir interfeys təqdim edir. Bu isə güclü müştəri münasibətlərinin idarə olunması üçün zəmin yaradır.

Müştəri məlumatları; satış dərəcələri bölgə bölgüsü, məhsul inkişafı, kampaniya dizaynı, marketinq araşdırmaları, satış taktikasının inkişafı və xidməti məlumatlandırmaq üçün toplanır. Bütün bunlar yeni müştərilər əldə etmək, mövcud müştəriləri saxlamaq və qazanc əldə etmək səylərini optimallaşdırmağa kömək edir.

Nəticədə CRM sistemləri müştəri ilə qarşılıqlı əlaqə proseslərini daha praktik hala gətirməyə, müştərilərlə güclü əlaqələr qurmağa, müştəri sədaqətini yaratmağa və nəticədə məhsuldarlığı və satışını artırmağa kömək edir.

CRM proqramları yalnız satış heyəti üçün nəzərdə tutulmayıb

Ənənəvi CRM proqramları çox vaxt satış qrupları ilə əlaqələndirilir. Bununla yanaşı CRM tətbiqetmələri bu gün öz funksiyalarını genişləndirir, xidmət funksiyaları, marketinq, satış, müştəri xidməti, komanda idarəetmə və s. bütün iş proseslərini əhatə edir.

CRM statik deyil dinamik bir tətbiqdir

CRM, əldə etdiyi məlumatların işığında iş proseslərini yaxşılaşdıran daim inkişaf edən bir prosesdir. CRM ilə doğru məhsulu doğru zamanda və lazımlı şəkildə müştəriyə təqdim edə həmçinin müştəri xidməti problemləri daha sürətli həll edə bilərsiniz.

Uğurlu bir CRM proqramının əsası müştəriləriniz haqqında nə qədər bildiyiniz və bu məlumatları nə qədər düzgün istifadə etməyinizdir.


CRM nədir? yazımızdan sonra “Effektiv CRM STRATEGİYASI yaratmaq üçün vacib olanlar”ı və ən yaxşı CRM tətbiqlərini bilmək üçün blogumuzu izləmədə qalın. Məzmunlardan xəbərdar olmaq üçün isə teleqram kanalımıza qoşulun!