Deutsche Bank analitiklərinin hesablamalarına görə, Facebook Shop ildə 30 milyard dollar gəlir əldə edə bilər. Eyni analitiklər, İnstagram’dakı elektron ticarətin 2021-ci ilə qədər şirkətə gətirəcəyi gəlirin 10 milyard dollara qədər ola biləcəyini söylədi.

Ötən günlərdə “Facebook Shop” elektron ticarətinin hərəkətini elan edən Facebook, Deutsche Bank analitiklərinin hesablamalarına görə hər il 30 milyard dollar qazana bilər.

Kiçik müəssisələrə, Facebook və ya İnstagram səhifəsinin məzmununu idarə etmək kimi, Facebook Shops vasitəsilə açacaq mağazalarını idarə etmək imkanı verən şirkət, biznesi inanılmaz e-ticarət infrastrukturu dəstəyi ilə təmin edir.

Facebook Shop’un illik gəlirləri artacaq

Bu anda deyək ki, Facebook da tətbiq ailəsinin gücündən faydalanacaq. Başqa sözlə, İş adamları Facebook, Amazon, eBay və Etsy kimi platformalarda rəqabət aparmaq üçün istənilən kanaldan, hətta WhatsApp, Messenger və ya İnstagram mesajları ilə də əlaqə saxlaya biləcəklər. İnstagram’ın Alqı-Satqı xüsusiyyətləri və Marketplace ilə bir sosial şəbəkə platformasından kənarda qalan Facebook, mağazaları ilə birlikdə gəlirlərini də artıracaq.

Müştərilərinə göndərdiyi bir araşdırma qeydində Deutsche Bank, Facebook mağazalarının reklam haqları və komissiyalarla birlikdə Facebook‘a illik 30 milyard dollar əlavə gəlir gətirəcəyini açıqladı.

Paylaşılan hesablamalara görə; Facebook Mağazalar, şirkətin illik gəlirini 50 faiz artıracaq.

Bu məqamda xatırladaq ki, Facebook 2019-cu ildə cəmi 70,7 milyard dollar əldə etdi. Şirkət, 2020-ci ilin ilk rübündə 17,7 milyard dollar gəlir əldə etdi.

Bu, hazırda 654 milyard dollarlıq bir şirkət olan Facebook’un daha da böyüyə və bazarda üstünlüyünü artıra biləcəyini göstərir. Xatırladaq ki, 2019-cu ilin aprelində İnstagram’ın ödəmə xüsusiyyəti yayımlandıqda, eyni Deutsche Bank analitikləri, İnstagram’dakı alış-veriş xüsusiyyətlərinin 2021-ci ilə qədər şirkətə 10 milyard dollara çata biləcəyini proqnozlaşdırmışdılar. Facebook‘un daha böyük bir istifadəçi bazasına sahib olduğunu nəzərə alsaq, analitiklərin təxminən 30 milyard dollar civarında qiymətləndirməsi adi haldır.

Deutsche Bank analitikləri müştərilərinə verdiyi qeyddə bu ifadələri  qeyd etdilər:

“Düşünürük ki, Facebook Mağazası dövriyyə ilə qazandığı komissiya və reklam gəlirləri ilə yanaşı 30 milyard dollar gəlir əldə etmək imkanına sahib olacaq.

Şirkət platformada artan ticarət fəaliyyətinin ardınca daha yüksək ticarət nisbətləri və yüksək reklam qiymətlərindən də faydalanır. Facebook‘un platformasında 140 milyon müəssisə olsa da, yalnız 8 milyon reklam verən var və kataloqu yükləməyə imkan verir; düşünürük ki, daha çox müəssisə onları reklamçıya çevirməyə kömək edə bilər. Uzunmüddətli perspektivdə şirkət daha kritik bir auditoriyaya çatdıqda, daha çox həcm təmin edəndə və e-ticarət xüsusiyyətlərini inkişaf etdirdikdə dərəcələrin daha da artdığını görürük. “

Deutsche Bank analitikləri

Şirkət, pandemiya dövründə yayımlanan bu xüsusiyyəti, müəssisələrə kömək etmək üçün bir addım olaraq satdı. Əlbəttə ki, Facebook Shop biznes satışından faydalanacağını söyləmək mümkündür. Bununla yanaşı, bu addımı Facebook’un yeni reklamverənləri platformaya gətirmək üçün uzun müddətli bir addım kimi qiymətləndirə bilərik.