“Real zaman marketinqi (Real-Time Marketing)” dedikdə gündəlik baş verən, real zaman kəsimində olan hadisələrə uyğun marketinq strategiyalarının qurulması nəzərdə tutulur. Müasir dövrdə RTM vasitəsilə şirkətlər rəqabətdə üstünlük qazana bilər.

Bu yazıya keçmədən öncə “Ən təsirli 8 marketinq metodu” yazımızı oxumağınızı tövsiyə edərdik.

Gartner vitse-prezidenti analitik Mayk MakGuire bildirdi.

“Hadisələr ilə əlaqəli və ya real vaxt marketinqi gələcək beş ildə marketinq fəaliyyətinə ən böyük təsir göstərəcək”.

Mayk MakGuire

Lakin marketoloqlar bu texnologiyaların faydalarını dərk etməzdən əvvəl proqozlaşdırma analitik sahəsində mütəxəssis olmalı və müştərilər ilə yaxşı ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır.

McGuire’nin qeydləri əsasında  keçən avqust ayında Gartner’in marketinq qruplarının marketinq texnologiyalarını necə idarə etmələri  barədə ən sərfəli və təsirli yönlər açıqlandı.

Tədqiqat şirkəti davranış analitiklərini marketinq avtomatlaşdırma platformalarına bağlaya bilən markaların real vaxt marketinq səylərini çatdırmaq üçün daha yaxşı təchiz olunacağını tapdı lakin Gartnerin hesabatına görə, bir çox marketoloqlar real vaxt marketinqi üçün “aydın” bir iş vəziyyətində deyildi.

Real vaxt marketinqinin (Real-Time Marketing) ən böyük maneəsi

Bəs problem nədir? Pegasystems Məhsul marketinqi meneceri Andrew LeClair deyir ki,  7000 marketinq texnologiyası həllərimiz var, lakin çox vaxt ayrı-ayrı sistemləri effektiv formada real vaxt marketinq səylərini təmin edən şəkildə birləşdirmək üçün bir yol yoxdur.

LeClair görə, marketoloqlar kanallar, tarixi məlumatlar, satınalma qarşılıqlı əlaqələri və digər mövzularda müştəri ilə əlaqəli real vaxt rejimində marketinq hadisələrini çatdıra bilən “mərkəzləşdirilmiş qərar orqanı” yaratmaq üçün həyata keçirdikləri çoxsaylı platformaları bir-biri ilə əlaqələndirə bilmirlər.

Real vaxt, 1: 1 marketinq işini necə etmək olar?

LeClair vebinar zamanı soruşdu:

“Biz 100 millisaniyədə olan kanallardakı ən yaxşı hərəkətləri müəyyənləşdirməli və çatdırmalıyıq. Və bu necə işə başlayır? ”

Məhsul marketinq meneceri real vaxt marketinqinin dörd xüsusi qabiliyyətə güvəndiyini söyləyir:

Aşkarlama

Məlumat

Qərar

Çatdırılma

Birincisi, marketoloqlar müştərinin ehtiyac anını tapmağı və ya hiss etməyi bacarmalıdır. Bu, e-poçtda tıklayarak və ya KSM ilə söhbət kimi sadə hadisələr vasitəsilə hərəkətləri aşkarlaya biləcək sistemlərə sahib olmaq deməkdir.

“Müştərilərdə sakitlik olduqda,bizdə də sakitlik olur. Bir şeyin olacağını gözlədiyimiz zaman isə heçnə baş vermir ”

LeClair

Tədbir  və ya hadisələr seriyası  aşkar edildikdən sonra növbəti ən yaxşı hərəkəti təyin etməzdən əvvəl məlumat toplamaq lazımdır. LeClair’ə görə, marketoloqlar müştərinin hissini, niyyətini və davranışını qiymətləndirməyə kömək edəcək məlumatlara ehtiyac duyur. Ayrıca, son məqsədlərinə və harada olduqlarına aydınlıq gətirən məlumatlar da lazımdır.

“Bu məlumatların hamısı hadisənin mahiyyətini və ehtiyacların nə olduğunu müəyyənləşdirmək üçün tamamilə vacibdir və real vaxtda mövcud olmalıdır”

LeClair

Məlumatların hərtərəfli qiymətləndirilməsi növbəti ən yaxşı hərəkət barədə qərar verməyə və real vaxt marketinq imkanını optimallaşdırmağa  kömək edir. Burada lazımı məzmunu lazımı anda qeyd etmək, fərdi təklifi çatdırmaq, təqib e-poçtu göndərmək və ya daha çox şey daxil ola bilər.

Marketoloqlar bu dörd qabiliyyəti yaxşı tənzimlədikdə, müştəriyə satmaq və ya münasibətləri inkişaf etdirməyin vaxtının çatmadığını və ya müəyyən bir vəziyyətdə dəyər əlavə etmək mümkün olmadığını müəyyən edə bilir.

“İlkin müəyyən olunmuş məlumatların toplanmasından qərarın qəbul edilməsinə qədər və bu müştəri təcrübəsinə necə təsir edir. Əgər hamısını hər hansı bir kanal üçün 100 millisekunddan az müddətdə edə bilsək, bu ideal vəziyyətdir”

LeClair

Real zaman marketinqinin faydaları

Real zaman marketinqi səylərinin təsirini  sübut etmək üçün LeClair, peşənin müştəriləri ilə Forrester tərəfindən edilən Ümumi İqtisadi Təsir hesabatındakı nəticələrini paylaşdı.

Forrester, Pega’nın real vaxt marketinq alətlərini tətbiq edən şirkətlərdən 226 milyon dollar artım gəlirləri və 193 milyon dollar ayrılmış gəlir əldə etdiyini təsdiqlədi.

“Real vaxtda ehtiyaclarımızı hiss etdiyimiz üçün, qalıcı səylərimizdə fəallıq göstərə bilərik, mənfiləri azaltmaqla, hətta ayrılmaq barədə düşünmə qərarı almadan əvvəl müştəri ilə əlaqə qura bilərik. Günün sonunda müştərilərin ömrü boyu dəyərlərini necə optimallaşdıracağımızı müəyyən edə biləcəyik”.

LeClair
Facebook Alqoritmi 2020-də necə işləyir?
2020, onlayn ərzaq çatdırılma ili ola bilər
Spotify ‘dan istifadəçilərə 3 aylıq ödənişsiz premium abunəlik
Zoom, fayl bölüşmə xidməti Keybase ‘ni aldı