Yeni müəssisələr və ya böyümək istəyən müəssisələr üçün çətin proseslərdən biri də yeni müştəri qazanmaqdır. Məhsul və xidmətlərinizi inkişaf etdirdiniz, təşkilatınızı gücləndirdiniz, infrastrukturunuzu inkişaf etdirdiniz və indi yeni müştərilər tapmağa hazırsınız. Beləliklə, hansı kanallardan onlara çatacaq və onları inandırmağa çalışacaqsınız? Bu yazıda yeni müştərilər qazanmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz 10 kanalı təsvir edirik.
Bu yazıya keçid almadan öncə“Google axtarışlarınızı sürətləndirmək üçün qısa yollar” yazısı ilə tanış ola bilərsiniz.

Aşağıdakı potensial müştərilərinizlə görüşmək üçün istifadə edəcəyiniz kanalları sadalayırıq, lakin düzgün seçim üçün şirkətinizin quruluşu, sənayesi və perspektivləri üçün ideal olan kanalları seçməlisiniz.

1. Marka

Sizi markanız nədir. Şirkətinizin və məhsulların marka dəyərini artıracaq hər hansı bir investisiya yeni müştərilərə çatmaq üçün yüksək təsirli bir kanal yaradacaqdır. Bu mənada müvafiq kanallarda və platformalarda verəcəyiniz təsirli reklam və tədbir sponsorluqları markanızın məlumatlılığını artıracaq və birbaşa yeni müştərilərin qazanılmasına töhfə verəcəkdir.

2. Sosial media

İnternet varlığınızı veb saytdan kənara çıxarmaqla yanaşı, sosial media platformalarında da təsirli olmalısınız. Bu sizi yeni müştərilərə aparacaq. Sənayenizdən və müştəri növünüzdən asılı olaraq, Twitter, LinkedIn, Facebook və Instagram kimi platformalarda paylaşma və büdcəli reklamlar  yeni bir müştəri kanalını yaradacaqdır.

3. İctimaiyyətlə əlaqələr (PR)

İşinizin yeni müştərilərlə böyüməsi üçün daha çox bilinməlidir. Bunun yolu reklam yolu ilə deyil, ictimaiyyətlə əlaqələr vasitəsindədir. Peşəkar xidmətlər alaraq mediada görünmək, press-relizlər dərc etmək, tədbirlərdə iştirak etmək, məqalələrdə yer almaq olduqca təsirlidir.

4. Veb sayt

Brendinizi ən yaxşı şəkildə təsvir edən veb sayt, yeni müştəri kanalları arasında olmayan bir şeydir. Heç vaxt əldən verməyəcəyiniz bu kanala investisiya qısamüddətli və uzun müddətdə əhəmiyyətli fayda təmin edəcəkdir.

5. Rəqəmsal marketinq

Rəqəmsal marketinq bugünkü müəssisələrin artan dəyəridir. Yeni müştərilər qazanmaq və marka və məhsullarınızı tanıtmaq üçün marketinqin yeni vasitələrindən səmərəli istifadə edə bilərsiniz. İnternetdə iştirakınızı artırmaq, daha əlçatan olmaq, axtarış motorunun optimallaşdırılması, Googlesosial media reklamları kimi vasitələrlə rəqəmsal marketinq effektivliyinizi artıra bilərsiniz.

6. Məsləhət marketinqi

Sizi ən yaxşı şəkildə tanıdan şey müştərək müştərilərin müsbət rəyləridir. Ölkədəki şirkətlərin şüarı kimi olan  tez-tez rastlaşdığımız ifadə “Şikayətlərinizi bizlə, məmnuniyyətinizi yaxınlarınızla bölüşün” şüarı bunu açıqlayır. Müştərilərinizin sizi tövsiyə etməsi ən yaxşı yeni müştəri kanallarından biridir. Buna investisiya qoymaq faydalıdır.

7. Telefon

Rəqəmsal dövrün təklif etdiyi vasitələrə baxmayaraq, telefon danışığı hələ də ən təsirli kanallardan biridir. Yeni müştərilərlə görüşmək, əlaqələrə başlamaq və satmaq üçün telefon danışıq kanalından istifadə edə bilərsiniz. Çox ehtiyatlı və açıq bir şəkildə müraciət etmək faydalıdır, çünki çox istismar olunur və bu məsələdə ümumi bir narahatlıq var. Məlumat almaq , məlumat bazasını yeniləmək və görüş təyin etmək üçün telefonla istədiklərinizə çata bilərsiniz.

8. Poçt

Yeni müştərilərə çatmaq üçün birbaşa poçt kanalından da istifadə edə bilərsiniz. Köhnə moda olsa da, hələ də bir çox qurum və şəxslər üçün ən təsirli metodlardan biridir. Brendinizi və məhsullarınızı təsvir edən sənədlər, təqdimatlar və nümunələr göndərərək digər tərəfdə yaxşı bir təəssürat yarada bilərsiniz.

9. Tədbirlərdə iştirak

Müştərilərlə birbaşa üzbəüz görüşmək istiqanlı bir millət olan ölkəmiz üçün ideal kanallardan biridir. Bu səbəblə əlaqəli tədbirlərin hər növündə iştirak etdiyinizə əmin olun. Sektor yarmarkalarında, konfranslarda və tədbirlərdə iştirak etməklə yeni perspektivlərlə tanış ola və sonrakı dövrlərdə iş görüşməsi üçün ilk əlaqə qura bilərsiniz. Bu cür tədbirlərdə iştirak etmək həm də markanızın nüfuzunun artmasına öz töhfəsini verəcəkdir.

10. E-poçt

Ən ucuz xərc kanallarından biri, şübhəsiz ki, e-poçtdur. Elektron poçt kanalından korporativ və fərdi müştərilərinizə yeni imkanlar, kampaniyalar və cəlbedici təkliflər göndərmək üçün istifadə edə bilərsiniz. Ancaq bu metod illərlə çox istifadə edildiyi üçün fərqlənməyə diqqətli olmalısınız. Yaxşı bir fantastika, tam bir təklif və estetik dizayn bu nöqtədə vacibdir.

Gündəmi nəzərdən keçirərək sizin üçün ən yeni, maraqlı və faydalı məlumatlar  paylaşmağa çalışırıq. Ümid edirik ki, bu yazı da sizin üçün faydalı olmuşdur. Fikirlərinizi bizimlə bölüşməyi unutmayın, növbəti yazılarda görüşmək ümidi ilə.