Zəng analitik platformalarından  istifadə halları genişlənir və Süni intellekt (Aİ) daha mürəkkəb yanaşmalar hazırlayır.

“Neyromarketinq: Bizim nəyə ehtiyacımız var?”

NBT’dən marketinq platforması: Growth Marketing Hub

Marketoloqlar çağrı zənglərinin atrması nəticəsində gizlənmiş zəng məlumatlarını və istehlakçı anlayışlarını müəyyənləşdirmək üçün zəng analitik platformalarından istifadə edirlər.

Zəng Analitik platformalarından istifadə: Bizi dinləyirlər?

Zəng analitik platformalar həm onlayn, həm də oflayn rəhbərliyi izləyə bilən az sayda marketinq texnoloji sistemlərindən biridir. Zəng izləmə – mənbədən gələn bir mesajdan (yəni veb sayt, zəng etmək üçün axtarış və ya görüntülənən reklam) satış nümayəndəsinə (yəni, coğrafi məkana və ya məhsul xəttinə görə) sonra  əsas istifadə olunur.

Bununla birlikdə, zəng analitik platformaları aşağıdakılar daxil olmaqla bir sıra marketinq istifadəsi üçün işləyir:

1. Marketinq atributu:

Zəng təhlili media kanalları arasında çevik bir əlaqə təmin edir, markaların hansı rəqəmsal medianın telefon zənglərini idarə etdiyini başa düşməyə kömək edir. Xüsusilə PPC marketoloqlar zəng edənləri xüsusi kampaniyalara və açar sözlərə bağlamaq və açar sözləri , dönüşüm hadisələrini izləmək üçün zəng analitiklərini qəbul edirlər. Məqsəd ən məhsuldar zəngləri idarə edən açar sözlər üçün təklifləri optimallaşdırmaqdır.

2. Fərdiləşdirmə:

Zəng məlumatları marketinq fərdiliyini yaxşılaşdırmaq üçün digər marketinq texnoloji sistem məlumatları ilə birləşdirilə bilər. Çağırış analitikası demoqrafik, məhsula maraq, satınalma mərhələsi və müştəri növü ilə bağlı məlumatları müəyyən edir. Çağırışçı auditoriyanı PPC, CRM və ya digər marketinq avtomatlaşdırma sistemlərinə istiqamətləndirməklə marketoloqlar növbəti faəliyyəti doğru optimallaşdıra bilər.

3. Persona və lookalike auditoriya :

Zəng analitik platformaları zəngləri yazır və transkripsiyalayır, sonra ən yüksək səviyyəli zəng edənlərin və ya aparıcıların xüsusiyyətlərini müəyyən etmək üçün nəticələrə AI əsaslı modellər tətbiq edir. Marketoloqlar daha sonra kampaniya inkişafı və icrasında istifadə etmək üçün persona və ya görünüşlü auditoriya qura bilər.

4. Yenidən təyin etmə:

Zəng qeydləri və transkripsiyalar, məzmuna görə perspektivləri yenidən qurmaq üçün istifadə edilə bilər və əvvəllər edilən zənglərdən əldə olunan məlumatlar istifadə üçün çox mühümdür.

5. Satış effekti:

Bu analitik platformalar, zəng edənlərin zənglərə cavab vermədiyini müəyyənləşdirmək, agent işini qiymətləndirmək və hansı skriptlərin və ya işlərin ən yaxşı işləndiyini öyrənmək üçün transkript təhlili əsasında zənglər vura bilər.

Çağırış analitik texnologiyası əsas analitikanı verməklə zəngin niyyətini müəyyən etmək və proqnozlaşdırmaq, zəng tonunu, əhval-ruhiyyəni və duyğuları ölçən yüksək inkişaf etmiş alqoritmlərə əsaslanan “danışıq zəkası” təmin etməklə inkişaf edir. Məqsəd marka marketoloqlarına marketinq effektivliyini və satış dönüşümünü artırmaq imkanı verməkdir.

Marketinq tətbiqləri yeni texnologiyalar üçün ortaya çıxır!

Ağıllı səs köməkçiləri, chatbotlar və mesajlaşma tətbiqləri də daxil olmaqla yeni AI idarəetmə texnologiyaları, müəssisələrdəki mobil zənglərin həcminə də müsbət təsir göstərə bilər, baxmayaraq ki, sənaye mütəxəssisləri bu zənglərin marketinq dəyərini hələ də müzakirə edirlər. NPREdison Research tərəfindən nəşr olunan The Smart Audio Report-a görə, ABŞ-da böyüklərin dörddə bir hissəsi (24%) 2020-ci ildə 60 milyondan çox insanı təmsil edən ağıllı bir dinamikə sahibdir. Hesabatda ABŞ-a məxsus ailələrdə ağıllı dinamiklərin sayının 2018-ci ildə 118 milyonu aşdığı da müəyyən edilmişdir.

Və bu ağıllı dinamiklərin və səs köməkçilərinin iş adamları ilə əlaqə qurmaq üçün istifadə edildiyi görünür, bir çox namizəd ağıllı dinamikdən (18%) və ya telefondakı səs köməkçisindən (24%) istifadə edərək son bir həftə ərzində yemək sifariş verdiklərini söylədi. Bundan əlavə, yerli müəssisələr haqqında məlumat axtarmaq müntəzəm bir fəaliyyətdir, insanların 31% -i son bir həftə ərzində ağıllı dinamikdən bu məqsədlə istifadə etdiklərini və namizədlərin 38% -i telefonlarında köməkçidən istifadə etdiklərini bildirdi.

Zənglərin analiz olunması üçün istifadə olunan platformalar müştəri davranışlarını müəyyən etmək üçün çox önəmli bir vasitədir və onun tətbiqinin zamanla daha da artacağı gözlənilir.

Növbəti yazının hansı mövzu haqqında olmasını istərdiniz? Şərh bölməsində mövzunun adını qeyd edin, növbəti yazını sizin üçün hazırlayaq! Müasir dövrün tələbatlarına cavab verən,maraqlı və faydalı olan məlumatları sizinlə bölüşməyə çalışıram. Ümid edirəm ki, bu yazı da sizin üçün faydalı oldu, növbəti yazılarda görüşmək ümidi ilə…